torsdag 3. september 2009

Korleis lærer Krister (meg) best nynorsk?

Eg lærer nynorsk ved og gjera grammatikkoppgåver fordi da lærer eg kva ord og korleis vi må bruke orda i setningar. Eg lærer også godt ved å lese nynorske tekstar og innlegg, da lærer eg korleis setningane er bygde opp og det hjelper på rettskrivinga mi.
Men det eg synest eg lærer best nynorsk av er og lære av mine eigne feil. Etter at vi har skrive ein tekst og deretter får den tilbake med feila vi har gjort, og vi må rette den da lærer eg best nynorsk. Det beste rådet eg kan gi til medelever er at dei må følgje med i timane når læraren snakkar og fortel om grammatikk og tekstoppbygging. Da får du mye gratis og slepp og øve så mye, du sparer deg sjølv for mye tid.

1 kommentar:

Arne Reidar Hæåk sa...

Du skriv god nynorsk i dette innlegget. Har du eksempel på gode nynorsktekstar som du menier du kan lære av. Sjekk denne linken: http://www.nynorsksenteret.no/teikneseriar/